Żyjemy w czasach nieprzerwanego informacyjnego szumu. Jak sobie z nim poradzić, jak przetrwać w dzisiejszych czasach?

Prawdziwym władcą i znakiem współczesności jest nieprzerwany szum informacyjny. Niełatwo jest ogarnąć wszystko w sposób całościowy i logiczny, ciężko jest znaleźć odpowiedni ciąg przyczynowo – skutkowy, trudno określić, co jest dobre a co złe.

Reklamy plakatowe

Autor: Andy Walton
Źródło: http://www.flickr.com
To najłatwiejsza droga (spoiwo budowlane) by zająć skrajne stanowisko – kiedy brakuje życiowych drogowskazów, to znaczy, że chcemy opowiedzieć się po jakiejś ze stron. Niestety, często zdarza się tak, że skutki takich czynów sięgają bardzo daleko i ciężko jest je odwrócić.

Pełna skrzynka nie jest już oznaką bogatej korespondencji, listów wysłanych do nas od przyjaciela czy przyjaciółki, gorących pozdrowień z dalekich krajów czy zwykłych życzeń.

Prezentowany artykuł Ci się podoba? To odwiedź serwis Moskitiery na wymiar Wrocław, a znajdziesz więcej zbliżonych tematycznie danych, które także będą ciekawe.

Obecnie poczta zarówno tradycyjna, jak i elektroniczna, to najczęściej skrzynka pełna gazetek promocyjnych, ulotek czy ofert. Przeglądając je, robimy to zazwyczaj od niechcenia, chyba, że szukamy jakieś konkretnej usługi, czy produktu. Są one dla nas codziennością, po prostu są, niczym zwykły element układanki codziennej. Nie zgodzą się jednak z tym osoby, dla których takie gazetki promocyjne i inne promocje są ważne.

Często za ich pomocą takie osoby mogą się dowiedzieć o promocji w najbliższym markecie czy jakiejś ciekawe wyprzedaży. Najczęściej takiego typu informacje czytają uważnie ludzie starsi, zresztą jeśli mówimy o poczcie tradycyjnej, to raczej to nie powinno dziwić. Młodzi ludzie bowiem zostawiają wszędzie swoje

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

adresy mailowe, więc raczej w ten sposób, a nie zwykłą pocztą dostarczane są oferty.

Jednakże nie zawsze tak jest, gdyż wiele firm dostarczających takie informacje robi to drogą tradycyjną – zwykłą pocztą, jak i nowoczesny – na skrzynkę mailową. Nie zapominajmy również o jeszcze bardziej nowoczesnych sposobach, jak profile w mediach społecznościowych czy reklamy na smartfonach czy tabletach.

To jednak reklamy skierowane zdecydowanie do targetu dość młodego, do trzydziestu lat. Ludzie starsi preferują tradycyjne kanały komunikacji, no przecież przyjemnie tak usiąść przy herbacie i pooglądać gazetkę reklamową. Po kolejnym łyku herbaty zastanowić się nad kolejnymi zakupami. Co więcej, teraz są czasy na promocje, bo każdy sklep obniża ceny i walczy tym samym o klientów. Korzystamy na tym my wszyscy – tradycyjni i nowocześni.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes