Czy możliwe jest miasto bez reklamy? Jedni powiedzą: po latach szarości, nareszcie widzimy na ulicach naszych miast kolor. Inni są odmiennego zdania. Jak z reklamami zmierzyło się Trójmiasto? W Gdańsku udało się stworzyć odpowiedni dokument, regulujący jakie działania reklamowe w przestrzeni miejskiej są dopuszczalne, a jakie zabronione. Otóż miasto znalazło złoty środek. Reklamy zostaną zakazane w miejscach cennych z punktu widzenia krajobrazowego.

Billboard na drodze

Autor: Robert Ashworth
Źródło: http://www.flickr.com
Najpopularniejszą formą reklamy wizualnej w miastach są wysokiej jakości obrazy z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii LED. Reklama (reklamowe gadżety medyczne) na czytniku cyfrowym to skuteczny sposób na promocję firmy, usługi lub produktu. Ekran Led, jako dynamiczna forma przekazu, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingu zauważalności, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy i informacji.
Prezentowane na nim spoty są dobrze widoczne o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców – szacuje się, że trafiają do prawie 90% osób mijających telebim. Reklama na telebimie w Trójmieście daje większe możliwości niż tradycyjne billboardy czy plakaty i istnieje szansa, że to telebimy staną się przyszłością reklamy wizualnej w miastach. Taka reklama to dotarcia do potencjalnego klienta: reklama na ekranach led.

Bilbordy miejskie

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com

Reklama zewnętrzna, zarówno w dużych miastach jak i małych miasteczkach, ma zainteresować przechodniów, kierowców, mieszkańców.

Jeśli znalezienie dodatkowych danych na prezentowany wątek jest dla Ciebie bardzo ważne, to żeby je zdobyć prześledź witrynę (http://www.cik-wisniewski.pl/montaz-naprawa-chlodnie-warszawa), na której je na pewno dostrzeżesz.

Musi być więc odpowiednio duża i atrakcyjna, czy to ze względu na kolorystykę czy treść. Najważniejsze, aby została zauważona i co najważniejsze – pozostała w pamięci odbiorców.

Ciekawa i przykuwająca uwagę odbiorcy grafika, daje zapewnienie skutecznego promowania produktów i usług. Czasem nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich kosztów jesteśmy w stanie polepszyć sytuację finansową naszej firmy. Jeżeli więc firma będzie zajmowała się handlem, produkcją, gdy zależy nam by wypromować swój produkt – telebim sprawdzi się znakomicie.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes