Reklama zewnętrzna powinna okazać się odpowiednio widoczna

Im częściej reklamowana jest nasza firma tym więcej osób będzie pragnęło korzystać z jej oferty. Dlatego musimy zatroszczyć się o to, by jak najczęściej pokazywały się dobre reklamy w telewizji, radiu, ale też by w różnorakich miejscach pojawiała się założona reklama zewnętrzna.


Reklama zewnętrzna powinna pojawiać się w
reklama zewnętrzna
Autor: Bill Smith
Źródło: http://www.flickr.com
różnych miejscach


Po pierwsze powinna być ona wyraźna, tak aby jeden rzut oka na nią pozwalał powiedzieć czego ona dotyka, a po drugie powinna być pokazana w różnorakich miejscach, tak by przyszli klienci posiadali jak najwięcej ewentualności zetknięcia się z nią. Przez to mamy szansę wypożyczyć billboardy, wykonać właściwy szyld przy firmie, zadbać o dobre opisanie dojazdu do nas, wszystko po to, aby nasza nazwa zapisała się w głowach obywateli - zobacz reklamę C.H. wzorcownia.


W autobusach także trzeba umieścić reklamę (reklama led - ECOLED)

Każda przestrzeń jest odpowiednia na pokazanie swojej reklamy, pewnie że jeśli jest to odpowiednio z prawem. Dlatego warto się dowiedzieć, czy na wiatach przystankowych mamy szansę nakleić własne reklamy, przez co ludzie oczekujący na miejski środek transportu będą mieli szansę zapoznać się z naszą ofertą - szczegóły tutaj. Dużą grupę klientów możemy napotkać również w samym środku transportu jakim jest autobus albo tramwaj, gdzie podróżni podczas podróży dla
reklama zewnętrzna
Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com
umilenia czasu będą mieli szansę się zapoznać z naszą reklamą. Im częściej będzie dostrzegana nasza reklama (źródło artykułu), tym więcej osób użyje z naszej oferty dzięki czemu firma będzie miała szansę się lepiej kształtować.


Popatrzmy za miejscem na zewnętrzną reklamę

Należy popatrzeć w jakich miejscach mamy okazję umieścić swoją reklamę, tak aby jak najwięcej osób mogło ją widzieć. Samodzielnie w momencie spaceru możemy wyszukać takie miejsca, wolne billboardy czy wiaty przystankowe, ponieważ jeśli my zwróciliśmy na nie uwagę, to też inni je dostrzegą, zwłaszcza jak ukaże się na nich reklama.