Systemy lojalnościowe posiadają za zadanie zachować klienta

Teraz okazuje się być dużo sklepów, w których obywatele mogą robić sprawunki, a to spowoduje, że należy posiadać wciąż konkurencyjne kwoty i do tego, trzeba udowodnić kontrahentowi, że będzie dla nas ważny. Z tego właśnie powodu coraz większym powodzeniem cieszą się systemy lojalnościowe, które w różnych sklepach oferowane są kontrahentom.

systemy lojalnościowe

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Najczęściej polegają one na tym, że klient otrzymuje specjalną kartę oraz jeśli zrobi zakupy będą na nią doładowane punkty w zależności od tego, jak wiele za te sprawunki płacił. Taki system systemy mgłowe lojalnościowy sprawia, że klient częściej zagląda do danego marketu, gdyż powie, że to co straci na sprawunki, zwróci mu się choć w części, w postaci punktów, które będzie miał szansę wykorzystać podczas następnych zakupów. To właśnie spowoduje, że jest mniej skłonny do szukania promocji w innych sklepach i częściej zostaje przy jednym z nich.

Marketing relacji jest korzystnym rozwiązaniemIm lepiej trafi się w oczekiwania kontrahenta, który będzie przecież samodzielną jednostką, tym większa będzie szansa, że będzie do nas wracał. Dlatego ostatnimi czasy tak dużą popularnością raduje się marketing relacji (informacje o marketingu relacji). Wspiera się on przede wszystkim na odkryciu zdania oraz oczekiwań kontrahenta, a następnie na takim dobraniu promocji, żeby miał szansę on znaleźć coś dla siebie. Co więcej taki marketing często wsłuchuje się też w to co opowiadają klienci, a to sprawia, że właściciele lepiej orientują się w tym, co należy w markecie przemienić. Więcej na

Karta lojalnościowa

Autor: Pure Metal Cards
Źródło: http://www.flickr.com

Należy dbać o klienta

Im lepiej będziemy dbać o kontrahenta, im częściej będziemy mu udowadniać, że jego potrzeby będą dla nas istotne, tym większa będzie szansa, że zazwyczaj sprawunki będzie on wykonywał u nas. Przez to tak istotne okazują się być wszystkie zachowania, które mają na celu nie tylko przyciągniecie kolejnego klienta, lecz też jego późniejsze zachowanie przy sobie.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes