Ważna rola systemów lojalnościowych i programów motywacyjnych w biznesie

Sukces każdej firmy oparty jest na dobrych relacjach z klientami. Nawet niepozorne i dopiero raczkujące przedsięwzięcie biznesowe, które nie posiada tysięcy na kolorową akcję reklamową, może świetnie prosperować.

Zakupy, wózek zakupowy

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Dzisiejszy rynek potrafi być dla przedsiębiorców niezwykle okrutny. Ludzie, w obawie przed światowym kryzysem, chcą zaoszczędzić na czym tylko mogą. Każda wydana złotówka jest drobiazgowo zaplanowana. Stąd też czasami ciężko jest nakłonić konsumentów do zakupu konkretnego towaru. Ale to nie znaczy, że jest to zupełnie niemożliwe.

Nowoczesny biznes w dużej mierze opiera się na marketingu relacji.

Jeśli zafrapował Cię ten artykuł, śmiało przeczytaj inne uwagi na temat (https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zwrot-podatku-jaki-jest-czas-oczekiwania) prezentowanej tematyki – one też okażą się dla Ciebie zajmujące.

Jest to obecnie bardzo popularny trend, który, jak sama nazwa wskazuje, skupia się na nawiązywaniu więzi z klientami. Nie chodzi bowiem tylko o to, aby zdobyć odbiorców dla naszego towaru. Później powinniśmy ich umiejętnie przy sobie utrzymać.Dlatego wiele sieci sklepów stosuje programy motywacyjne (skorzystaj z promocji na programy lojalnościowe i motywacyjne- w serwisie). Z pewnością każdy z nas znajdzie w portfelu plik plastikowych kart stałego klienta. Jest to piękny ukłon w naszą stronę. Dostając ją, czujemy się zauważeni. Oto staniemy się członkami elitarnego klubu. Właściciele sklepów nie tylko nas doceniają, ale także nagradzają naszą wierność. Jedynie właściciele tego typu kart są w stanie brać udział w przeróżnych interesujących promocjach.

Takie programy motywacyjne (odpowiednia strona: ) pomagają nam utrzymać klienta, który doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że każdy zakup będzie w jakiś sposób premiowany. Kiedy zbierze wystarczającą liczbę punktów, jest w stanie zamienić je na fajną nagrodę lub kolejny rabat. Określenia takie jak „obniżka” potrafią działać na klientów jak magnez. Ale jeszcze ważniejsze będzie jego poczucie konsumenckiej wartości, które będzie mile połechtane, gdy włączymy go do elitarnego grona naszych najwierniejszych klientów. Dzięki takiej karcie poczuje się zauważony. Wyrobienie karty połączone jest najczęściej z wypełnieniem ankiety personalnej. Dzięki temu wie, że w tym sklepie liczą się z jego zdaniem i nie będzie traktowany tylko jako następna dana w liczniku wejść. Trzeba pamiętać, że współczesny klient jest bardzo wybredny i potrzebuje właściwego podejścia.
Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes