Czy twoja firma musi być widoczna w internecie? Zastanawia się nad tym wielu przedsiębiorców. Odpowiedź powinna być tylko jedna – oczywiście, że tak! W naszych realiach to absolutnie jasna i oczywista kwestia, strona w internecie to podstawowe narzędzie promocji dla przedsiębiorstwa. Poza tekstami o sektorze działalności możemy tam umieścić dane do kontaktu, ofertę, galerię i wiele innych, istotnych informacji.

Wielki łowca

Autor: Future PR
Źródło: Future PR

Żeby móc stworzyć stronę w sieci naturalnie potrzebujemy domeny (np. znalezionej na Aftermarket). Ważne jest żeby była to albo nazwa przedsiębiorstwa, albo domena w konkretny sposób opisująca działalność czy produkt przedsiębiorstwa. Oczywiście nie ma żadnych przeszkód, by domena to było dowolne słowo lub wyrażenie, lecz przecież nie o to idzie. Domena ma być również swego rodzaju reklamą, ma upraszczać dotarcie do naszej firmy i poznanie oferty, a dzięki temu pozyskanie kolejnych klientów.

Zaciekawił Cię nasz wpis? Jeśli tak, to czytaj również (https://www.workservice.pl/poradniki/jak-czytac-ogloszenia-o-prace/) o podobnej tematyce na kolejnej witrynie – znajdziesz ją w linku pod spodem.

Do sprawdzenia czy interesujący nas adres jest dostępny przyda się wyszukiwarka mocnych nazw. To narzędzie pozwala dowiedzieć się jaka jest cena interesującego nas adresu internetowego, czy w ogóle jest dostępna, a jeżeli nie, to kto jest właścicielem. Kiedy będziemy mieć tego typu wiadomości będziemy mieli możliwość albo zakupić domenę od razu lub skontaktować się z jej właścicielem w celu porozmawiania o transakcji.

WWW

Autor: Bull3t
Źródło: http://www.flickr.com

Najpopularniejsze są naturalnie domeny Nie znaczy to, że inne są gorsze, lecz w Polsce jednak te wciąż są zwykle wybierane. Jeżeli chcemy mieć klientów również poza granicami polski idealnie sprawdzą się domeny eu czy com.

Niezależnie od tego czy będziemy mieć w adresie pl czy inną końcówkę i tak trzeba absolutnie przemyśleć jego wybór. To kwestia, której pewien procent przedsiębiorców nie poświęca uwagi, a to ogromny błąd. Adres strony internetowej to podstawowy nośnik informacji o niej z którym ma kontakt potencjalny klient. Powinien zatem spełniać swoje zadanie. naturalnie, czasem adres, który dla nas jest najbardziej atrakcyjny zajęła już na przykład podobna firma. Nie może to być jednakże powodem do zmartwienia – zastanówmy się czy da się inaczej tę domenę zapisać? Jeżeli to dwa słowa, to może z myślnikiem? A istnieje szansa, że uda się ją odkupić. Nie traktujmy naszej domeny po macoszemu, powinniśmy zwracać na nią uwagę.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes