Komunikacja między ludźmi – pozornie sprawa prosta. Każdy z nas od otwarcia oczu rano po wieczorny pacierz wymienia informacje. Od zwyczajnych powitań w stylu „dzień dobry”, po złożone informacje dla przykładu o naszych uczuciach. Czynimy to wszystko intuicyjnie, nieomal się nie myśląc o tym. O ile w prywatnych kontaktach możemy sobie pozwolić na dowolność, swobodę a nawet nieporozumienia w tej kwestii, to w relacjach służbowych żąda się od nas profesjonalizmu i kompetencji. Z pewnością jednym ze elementów nadmienionych pojęć jest zdolność komunikowania się z kontrahentami przede wszystkim skutecznie.

komunikacja

Autor: Strelka Institute for Media, Architecture and Design
Źródło: http://www.flickr.com
Poniektórzy z nas mają doskonale rozwiniętą inteligencję emocjonalną. Im nie konieczne są profesjonalne treningi z zagadnień komunikacji. Gros z nas jednakże żeby efektywnie reprezentować biznes na zewnątrz powinna nauczyć się kilku rzeczy. Najczęściej klarownie wyrażać swoje oczekiwania (bez okazywania bezcelowej złości), umiejętności słuchania naszego adwersarza jak też odnajdowania wspólnych płaszczyzn tak, aby każda ze stron czuła się wygraną. Kursy o tytule „Szkolenia Komunikacja” na pewno przeprowadzane winny być w oddziałach przedsiębiorstwa odpowiadających za kontakty z kontrahentami, a więc w wydziale marketingu, sprzedaży, czy też w dziale zaopatrzenia.

Sprawdź, że praktyczna strona (https://certo.waw.pl/) zawiera potrzebne informacje, okażą się wartościowe – one Cię bezsprzecznie całkowicie pochłoną. Kliknij tu!

Nie jest to wszakże tylko domeną tych właśnie oddziałów (wszystko co musisz wiedzieć na temat szkoleń z komunikacji).

Bardzo ważne są takie umiejętności również u wyższej i średniej kadry kierowniczej. Treningi z zakresu komunikacji przydadzą się z pewnością podczas negocjacji. W trakcie takich szkoleń kierownik bądź dyrektor może dowiedzieć się (bądź sobie przypomni) co to jest mowa ciała – zarówno własnego jak i przeciwników – w negocjacjach. Nauczą się oni wychwytywać oraz skutecznie odpowiadać na zakamuflowane komunikaty adwersarzy, a także panować w znacznym stopniu nad swymi emocjami. Podobne umiejętności mogą w sposób znaczący wpłynąć zysk firmy nie tylko poprzez zdobytą wiedzę na temat skuteczniejszych negocjacji czy kontaktów z klientami. Dodatkowo wpłyną one pozytywnie na relacje wewnątrz firmy. Poprawniej porozumiewający się personel to bardziej skuteczna kooperacja, a w rezultacie lepsza jakość pracy i wydajność pracobiorców (zobacz więcej na

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes