Jak w każdej epoce, tak i w obecnej uaktywniają się zupełnie nowe trudności dla przedsiębiorców i osób prywatnych. Są to pewne nowe ustalenia lub nowe praktyki, jakie zaczynają mieć wpływ na cały system. Chociaż wcześniej wydawały się bez większego znaczenia, teraz stają się czymś niezbędnym.

Tak jest przykładowo z ochroną danych osobowych. Kiedyś nikt nie zwracał na to uwagi, przykładowo, nasze nazwiska znajdowały się na domofonach, więc każdy mógł zobaczyć, gdzie mieszkamy. Tak samo w sprawie naszych danych w książce telefonicznej. Dzisiaj to niedopuszczalne.

stanowisko w biurze

Autor: Dushan Hanuska
Źródło: http://www.flickr.com

Podobnie przedstawia się sprawa z rejestracją i ochroną znaków towarowych. Ta problematyka odgrywa w Polsce coraz bardziej istotną rolę. Wpływ ma na to fakt, iż właściciele firm w coraz większej ilości przypadków dostrzegają, iż zarejestrowane na ich rzecz oznaczenia to naprawdę wartościowy składnik majątku danej firmy. Nie dość, że posiada swoją wartość pieniężną, to dochodzi jeszcze wartość wizerunkowa, element promocji całej firmy, produkowane towary lub oferowane usługi. Dlatego tak ważna dla znaku towarowego ochrona powinna odpowiadać normom prawnym, by osoby trzecie nie były w stanie jej naruszyć, czyli czerpać jakichkolwiek profitów materialnych, z ich wykorzystania. Wszelkie informacje, takie jak rejestracja i cena znaku towarowego możemy odnaleźć na www Urząd Patentowy.

Co do danych osobowych, to jak to zostało wspomniane we wstępie, bardziej znaczna świadomość w tej dziedzinie to znacznie mniejsza ilość kłopotów na przyszłość. A problemy te mogą się ujawnić w różnych postaciach, najczęściej jednakże dotyczą kredytów zaciągniętych na nasze konto. Być może się zdarzyło, że zgubiliśmy dowód osobisty albo podaliśmy osobie niepowołanej nasz PESEL i już cała przestępcza oszustwa może zacząć się kręcić.

Więcej na

Pamiętajmy więc, żeby żadnej niepowołanej osobie nie zdradzać swoich nawet najbardziej elementarnych danych. Co ważne, każdą korespondencję adresowaną na nasz adres należy zniszczyć przed wyrzuceniem do śmieci. Jeśli tak nie zrobimy to ktoś niepowołany może znaleźć nasze dane na ulicy. Sami w takiej chwili prosimy się o kłopoty. najbardziej niezawodna do tego celu jest niszczarka, ale i ręcznie możemy zniszczyć każdy dokument.

Może dla niektórych osób wydać się to błahe, lecz tak właśnie jest. Jak niska jest świadomość tego typu zagadnień w Polsce, można się przekonać na każdym kroku. Zdarza się bowiem, iż szpitale wyrzucają całe pliki dokumentów, na których są opisane historie choroby.

Stworzyliśmy tekst o zbliżonej treści. Umieściliśmy go na kolejnej stronie. Kliknij zatem w podany link i dowiedz się szczegółów (http://hurtplus.pl/slodycze-c-69.html) z tym związanych.

Albo firmy wyrzucają różne pliki dokumentów, gdzie są dane o zatrudnionych. W krajach zachodnich już dawno zaczęto tego przestrzegać, też się tego powinniśmy nauczyć.

Opracował

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes