Niestey sporo knsumentów zostało, używając kolokwializmu, „nabitych w butelkę”. Sporo osób pod przykrywką firm robiło przekręty, na których traciliśmy my zwykli Kowalscy. Jednak nie wszyscy wiedzą, że oszustwa zdarzają się nie tylko na linii konsument-sprzedawca, ale też na linii sprzedawca-sprzedawca. Są różne przedsiębiorstwa, które balansują między tym, co dozwolone, a tym, co jest zabronione prawnie. takie zagrywki mają przynieść większe zyski, przyciągnąć nowych klientów i zniszczyć konkurencyjne firmy. Konkurencja na wszystkich polach jest coraz większa.

Wiele marek zaczyna wchodzić sobie w drogę, stąd też można mówić w wielu przypadkach wchodzi o nieuczciwa konkurencja (zobacz przykłady).

Praca zespołowa

Autor: Steven Vance
Źródło: http://www.flickr.com

Jeżeli zależy nam na tym by sytuacja gospodarcza w naszym kraju była dobra to niezbędna jest zdrowa konkurencja, jednak, jeśli nie jest ona właściwa, czyli wychodzi poza normy prawne to niestety jedyne, co może zrobić to zaszkodzić państwu, jako całości jak również poszczególnym konsumentom.

CZY W OGÓLE DA SIĘ PRZEŚWIETLIĆ KONKURENCYJNE FIRMY?

Dawniej mogliśmy liczyć jedynie na opinie o firmie przekazywane z „ust do ust”, a wiadomo, że choć „poczta pantoflowa” jest dość szybka, to niestety często nie jest zbyt wiarygodna. Często okazywało się, że jakaś firma jedynie ciągnie nas w dół. Zdarzało się, że kwestią czasu było ogłoszenie upadłości. Bardziej nieufni przedsiębiorcy starali się jakoś prześwietlić firmę z którą chcieli współpracować. Jednak ilość informacji była ograniczona, brak Internetu był dużym utrudnieniem . Obecnie prześwietlaniem firm zajmują się profesjonalnie przygotowane do tego podmioty tj. wywiadownia gospodarcza (zobacz pełną ofertę na tej stronie).

wydajność

W stolicy są firmy , które są w stanie szybko i kompletnie prześwietlić wybraną przez nas firmę. Informacje zdobywane są z KRS oraz z wszelkich możliwych publikacji, jakie pojawiły się w Internecie. W związku z tak łatwym przepływem danych informacje można uzyskać od większości klientów jak i od samych przedsiębiorców. Taka opcja pozwala na zapoznanie się z konkurencyjna firmą bardzo dogłębnie. Dzięki wiadomościom, które pozyskujemy, wiemy jak stać się lepszą firmą od tej prześwietlonej. Możemy też stwierdzić, czy na pewno chcemy z tego typu firmą wejść w spółkę, czy lepiej unikać jej jak ognia i z nią nie współpracować. Niektórzy stwierdzą, że to strata pieniędzy inni wyjdą z założenia, że lepiej „dmuchać na zimne” i zatrudnią wywiadownie przed podjęciem współpracy.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes