Reklama outdoorowa – istotne kwestie

Jak to jest z reklamowaniem produktów/usług? Wszyscy widzimy bardzo wiele reklam w telewizji i część z nich jest przez nas niezrozumiała, nie wspominając nawet o obrazach, które zauważamy w tych reklamach, bo często są one prawie identyczne. Ale w jakiś sposób na nie reagujemy choć nie do końca jesteśmy świadomi i kiedy wchodzimy do sklepu to wybieramy towary, które w reklamach widzieliśmy, bo zdają nam się lepsze. Trochę inaczej bywa z reklamą zewnętrzną.

reklama zewnętrzna

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
Wszyscy widzimy bilbordy, które zwracają uwagę. Nie od dziś wiadomo, że reklama (http://ideamo.pl/) zewnętrzna jest niesamowicie skuteczna – sprawdź – więcej w tym miejscu. W dodatku poza bilbordami, można zauważyć reklamy typu citylight i inne. Tego rodzaju reklamy rzeczywiście są w stanie pomóc w przebiciu się na rynku. Kiedy widujemy jakąś reklamę tego typu każdego dnia, gdy zmierzamy do pracy lub wracamy ze szkoły, to suma summarum zakodujemy sobie, że jakaś firma jest znana, a to przy okazji sprawi, że zaczniemy ją kojarzyć z czymś dobrym i damy skorzystamy z jej produktów/usług.

Reklama rządzi światem?

Nie to nie reklamy, to kasa rządzi światem. A gdy jakaś marka ma sporo pieniędzy to jest w stanie zainwestować w dobrą reklamę. Wszyscy wiemy, że w dzisiejszych czasach odpowiednio zorganizowane pomysły marketingowe potrafią wynieść firmę na szczyt popularności. Z tego powodu tak ważna jest przemyślana reklama zewnętrzna – reklama zewnętrzna w Galerii Łódzkiej. Jest parę opcji, gdy mowa o tego typu reklamie. Wszystko zależy od tego, do kogo chcemy taką reklamę skierować. Należy dobrze się zastanowić, gdzie postawić reklamy i w jaki sposób je przygotować. Odpowiednio rozplanowane elementy na reklamach tego rodzaju to najistotniejsza sprawa. Jeśli projekt graficzny reklamy zewnętrznej będzie do kitu, to niestety możemy tylko odstraszyć klientów.

Przy tworzeniu projektu grafiki do reklamy zewnętrznej trzeba pamiętać, którym miejscu ją umieścimy. Inaczej projekt powinien ssię prezentować, gdy reklama będzie mieściła się na wiacie przystanku, bo tam wiele osób może spokojnie na wszystko spojrzeć, a inaczej należy wszystko rozplanować, gdy chcemy ustawić reklamę przy autostradzie. Tak, więc najważniejszy, przy reklamie zewnętrznej jest grafik, którego umiejętności mają ogromny wpływ na być lub nie być konkretnej marki.
Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes