Service desk jest nieodłącznym fragmentem dzisiejszego funkcjonowania

Wiele przedsiębiorstw oferuje możliwość skontaktowania się z service desk

W naszym otoczeniu pojawia się coraz więcej komputerów oraz urządzeń, które bez informatyki nie byłyby w stanie działać. Dlatego wszędzie tam, gdzie tych urządzeń jest wiele, musi zjawić się szansa porozumienia się z fachowcami, jeżeli okaże się, że coś dzieje się nie tak jak być należy.

service desk

Autor: Random Retail
Źródło: http://www.flickr.com
W sklepach przeważnie kasjerzy mają szansę zadzwonienia do specjalnego działu, w przedsiębiorstwie od którego mają oprogramowanie kas, który pomoże im rozwikłać każdy kłopot powiązany z informatyką. Taki service desk ma wiele pracy zwłaszcza w okresach świątecznych, kiedy to w markecie w jednym momencie jest dużo więcej klientów aniżeli przeważnie, robią oni duże zakupy i kasy po prostu nie wytrzymują obciążenia – szczegóły.Taki serwis ma różnorakie poziomy wsparcia

Services Desk

Autor: goblinbox_(queen_of_ad_hoc_bento)
Źródło: http://www.flickr.com

Jeśli zadzwonimy do takiego serwisu, by zgłosić kłopot powiązany z informatyką, to powinniśmy wiedzieć, że dzieli się (poprzednia strona) on na parę działów. Na pierwszym z nich zazwyczaj jest wykonywana rejestracja zgłoszenia oraz odesłanie jej do odpowiedniej osoby, która zajmie się jej usunięciem. Na drugim poziomie znajduje się osoba, która stara się za pomocą zdalnego programu zlikwidować usterkę, tak by konkretna kasa miała szansę jak najszybciej powrócić do działania. Kiedy taka zdalna pomoc nie przynosi efektu, to wysyła się zgłoszenie do eksperta, który pracuje w terenie, on jedzie do danego sklepu i już na miejscu eliminuje awarię. Dzięki temu to co można rozwikłać prędko, jest eliminowane w kilka chwil, a to czego nie uda się rozwiązać od razu, jest usuwane w możliwie najkrótszym czasie.

Takie systemy posiadają prawo się psuć

Niektórym ludziom wydaje się, że komputery są bezbłędne oraz nie posiadają prawa się popsuć. Jednak to tylko sprzęt, urządzenia, które działają według ścisłego schematu. Jeżeli pojawia się coś nowego, coś czego nie potrafią zidentyfikować, zjawia się błędne polecenie, to niestety się zawieszają. Wówczas może się okazać, że konieczna jest pomoc osoby, która zna się na tego rodzaju sprawach wiele lepiej, dlatego im prędzej do niej zadzwonimy, tym szybciej będziemy mieli szansę zlikwidować daną usterkę i wrócić do pracy.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes