Który typ reklamy jest lepszy? Jak działają reklamy tradycyjne i internetowe? Jakie są bardziej obiecujące?

Ostatnie dwadzieścia pięć lat przemian gospodarczych nie tylko przemieniło naszą gospodarkę z komunistycznej na wolnorynkową, ale także odmieniło nasze otoczenie. Jako potwierdzenie wolności niezwykle szybko rozpoczęła przejmować przestrzeń reklama zewnętrzna. Wielokolorowy szyld, świecący neon czy wielki billboard, stały się koniecznym atrybutem polskiego krajobrazu.

billboardy

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Ale czy reklama zewnętrzna jest skuteczna? Nie zawsze. Choć spoglądając na ich natłok w polskich miastach jesteśmy w stanie przyznać „skoro jest ich tak wiele, to z pewnością działają”. Oczywiście reklama zewnętrzna (znajdź tutaj) ma pewien zakres działania. Jest on tym lepszy im mniej jest podobnych przekazów reklamowych w jej najbliższym otoczeniu. Innymi słowy im mniej reklam tym są one bardziej skuteczne. Pewien uniwersytet z USA zrobił badania nad możliwością ludzkiej percepcji bodźców reklamowych w najbliższym otoczeniu. Z wyników wyszło, iż przy pewnym natężeniu przestajemy właściwie zwracać uwagę na reklamę zewnętrzną. Dodatkowo, efektywność tego nośnika obniża także pozostałe formy reklamy.

Te wyniki jednakowoż oferują wiele dobrego dla twórców takiego przekazu reklamowego. Otóż, nie chodzi tylko o to, żeby reklama (stojaki na plakaty) powstała. Ważne jest też jaki będziemy mieli na nią pomysł i gdzie będzie ukazywana. To niezwykle istotne, gdyż w przestrzeni miejskiej mamy do czynienia z wielką liczbą reklam (odwiedź stronę) , które nie dość, że nic nie wnoszą do reklamowania, to jednocześnie mogą stać się nawet irytujące. Dlatego tak istotne jest, iż jak zamawiamy reklamę zewnętrzną trzeba jak najbardziej zastanowić się, co pragniemy pokazać i w jaki sposób.

Czy zainteresowała Cię treść tej witryny? Chcesz zgłębić większą ilość informacji? To, odwiedź stronę (https://www.cyfrowo.com.pl/produkt/ulotki-skladane), która dostarczy Ci wiele interesujących faktów.

Jaka reklama jest jeszcze skuteczna?

billboard

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Dobra reklama to również tak zwana „poczta pantoflowa” z języka angielskiego trendsetting. Najczęściej dokonujemy zakupów wspierać się czyjąś opinią czy to kogoś ważnego w danej dziedzinie, czy też opinią kogoś nam bliskiego. Badania udowodniły, iż przed większym zakupem prawie 80% osób konsultuje swoją postanowienia, z ludźmi którym ufają. Tak więc najlepsza reklama to po prostu szczęśliwy klient, który swoją opinie jest w stanie przekazać innym i w ten sposób zbudować siatkę odbiorców i niezmienne dochody. Pamiętajmy o tym organizując kolejne kampanie. Na powodzenie składa się bowiem wiele wytycznych, o jakich warto pamiętać.
Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes