Wzrost sprzedaży to kwestia kluczowa w drodze do zawodowego sukcesu. Jak to zrobić? To pytanie zadają sobie i menadżerowie i pracownicy, ponieważ każdy życzyłby sobie posiąść ową ważną umiejętność. Należy stosować się do kluczowych zasad.

więcej tutaj

Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Po pierwsze: systematycznie sprawdzać i aktualizować firmowy system sprzedaży. Nie powinniśmy zadowalać się tym co jest, gdyż zawsze może być lepiej. Starajmy się dopasować zatem do zmieniającego się rynku oraz konkurencji.

Nie przywiązujmy się do starych metod. Umiejętność wdrożenia innowacji do metod oraz narzędzi pracy, wypracowanie sposobów jej uproszczenia to strategie indywidualne, które mają spowodować, że nasza praca będzie skuteczniejsza, bardziej efektywna, a w efekcie mniej stresująca.

Wokół stale nadchodzą szanse. Aby je wykorzystać należy wiedzieć co dzieje się w branży. Warto korzystać ze spotkań, targów, seminariów oraz innych wydarzeń. Przede wszystkim szkolenia sprzedażowe dadzą podpowiedź na to, jak lepiej trafić do klientów. Silne, długofalowe relacje z klientami są bardzo cenne. Z nich powstaje przywiązanie, lojalność, przywiązanie.

Przekonanie klienta: iż nie zostanie oszukany, że jakość jest najwyższa, że wyznaczone daty będą dotrzymane, że otrzyma fachową poradę i w przyjemnej atmosferze – sprawi, że klient będzie odporniejszy na ataki konkurencji. Rozmawiajmy z klientami oraz słuchajmy ich zastrzeżeń ponieważ ich dokładne słuchanie czyni cuda! Klient chce czuć się ważny, dostrzeżony i bezpieczny. Tylko wtedy chce współpracować.

Aby wszystkie warunki odniosły pożądany skutek, wymagane jest zaufanie budowanie zaufania pracowników, wzajemny szacunek oraz należyta komunikacja wśród pracowników. Zatem nie dziwi, iż firmy kładą tak ogromny nacisk na szkolenia z zarządzania zespołem – . Na efektywną pracę zespołu składa się wiele czynników, jednak w pierwszej kolejności jest to: nakreślenie założeń i polityki działania zespołu, ustalenie zasad współpracy oraz poczucie odpowiedzialności w pracy. Pozytywne relacje pracowników procentują.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes