Twoja firma będzie bardziej znana, dzięki reklamie autobusowej

Reklama w autobusie uznana jest niezwykle znanym sposobem reklamowania produktów czy usług pośród potencjalnych klientów. Z pewnością ułatwia ona nie jedynie dostęp do dużej ilości ludzi, ale także umożliwia na elastyczne kierowanie kampanią reklamową. Przedsiębiorstwa transportu miejskiego poza udzielaniem powierzchni zewnętrznej pojazdów transportu, bo jak można się domyślić są to nie tylko autobusy, ale także tramwaje czy metro.

Autobus wycieczkowy

Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com
Zamawiający reklamę mogą wymieniać reklamę nawet do woli, wybierać dogodny dla siebie termin kampanii oraz jej długość. Kampanie przeprowadzane za pośrednictwem autobusów są nietuzinkowe i bardzo miarodajne. Plakaty czy pozostałe gatunki powierzchni dla reklamy dają duże pole do popisu dla zleceniodawców, szczególnie że pojazdy komunikacji aglomeracyjnej mają niemal nieograniczoną przestrzeń promocyjną – MEDAS-MEDIA. Reklama może być zamieszczana tradycyjnie na powierzchni szyb, na fotelach, na rączkach czy prezentowana w formie nagrań na ekranikach coraz bardziej powszechnych zwłaszcza w dużych miejscowościach.

Zaciekawił Ci się ten wpis? Jeśli tak, to nim wyłączysz komputer, kliknij najpierw ten link – ta witryna krzesła na korytarz też bez wątpienia wpadnie Ci w oko!

Koszt reklamy jak wiadomo uzależniony jest od gatunku i wielkości autobusu, ale pozytywy jakie niesie możliwość zbliżenia się do tak wielkiej grupy docelowej jest nieoceniona. Do kosztów połączonych z wykonaniem pomysłu reklamy i udostępnienia miejsca na nią, dodawany jest podatek. Reklamodawca musi pamiętać iż opłaty które musi ponieść zawierają także składniki z których tworzona jest reklama, ich zainstalowanie czy zdejmowanie. Nierzadko nieodzowne są opłaty lakierowania autobusów na kolor markowy. Autobusy nie są dopasowywane do konkretnej trasy, stad też z zasady nie istnieje możliwość wyboru po jakiej linii konkretny tramwaj czy autobus będzie przejeżdżał.

Autobus

Autor: Kecko
Źródło: http://www.flickr.com
Dla niektórych rodzajów reklamowanych przedmiotów doliczane są opłaty dodatkowe jak np. do reklam browaru dopłata może wynosić nawet 50% ceny podstawowej. Interesującą opcją są filmy reklamowe, które można przedstawiać w dowolnej ilości autobusów – .

Gdy zaciekawi Cię ten temat, obejrzyj ponadto inne nasze portale, które prezentują to zagadnienie – z pewnością też Cię zafascynują.

Są one włączane w pasmo i emitowane całkiem często, dzięki czemu prawdopodobne grono klientów jest równie spore jak w porównaniu do wiszącego plakatu

.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes