W jaki sposób troszczyć się o silnik? Doradzamy, co czynić żeby przedłużyć życie silnika w aucie

Współczesne silniki wraz z rozbudowanym oprzyrządowaniem tworzą złożony układ naczyń powiązanych: usterka jednego z elementów pociąga za sobą błyskawiczne zużycie pozostałych. Jak troszczyć się o silnik w pojeździe? Nowy, niezwykły dźwięk jest z początku niemal niedostrzegalny, pojawia się jedynie momentami czy niknie pośród innych szumów, które w jeżdżącym aucie są całkiem normalne. Z czasem grzechot nasila się i już wtenczas wiadomo: z silnikiem jest coś nie w porządku. Czy to realne, że mamy w perspektywie wydatek kilku tys. zł, skoro pojazd od nowości przejechał parędziesiąt tysięcy km, jest serwisowany tak, jak każe producent, zadbane, tudzież gwarancja skończyła się dopiero przed kilkoma miesiącami?

samochód

Autor: Real MazdaParts
Źródło: http://www.flickr.com
O ile jeszcze kilkanaście lat temu poważne usterki motorów pojawiające się po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów były wyjątkowością, o tyle dziś są prawdziwą plagą.

Te wpisy ze strony (http://www.grupapartner.pl/partner-serwis-dla-przemyslu.html), które zobaczysz po kliknięciu na ten odnośnik na pewno będą pomocne – są one godne uwagi i potrafią Cię mile zaskoczyć.

Warto zwrócić uwagę, iż dziś fabrykanci licytują się na przebiegi, jakie można pokonać między wymianami oleju. Masz wysilonego diesla, jeździsz intensywnie i na krótkich odległościach? Jeśli pragniesz nim się cieszyć przez długi czas, a ze wskazań wyświetlacza wypływa, iż olej wymienia się co 30 tys. kilometrów, skróć ten dystans Producentom aut zależy głównie na tym, ażeby pojazd przejechał bez usterki przez okres gwarancyjny oraz jeszcze troszkę. Później jego żywot – z punktu spojrzenia producenta – traci na znaczeniu.

Chcesz odnaleźć coś podobnego na opisywany na tej stronie wątek? Kliknij tutaj – ta wiarygodna treść (http://www.esoil.pl/p,30,nevastane-ep) bez wątpienia może rzucić nowe światło!

Stąd między innymi absurdalnie długie przerwy serwisowe, jakie – w opinii wielu mechaników – przysparzają się do niszczenia silników. Olej zużyty nie jedynie ujemnie wpływa na smarowanie, lecz również z opóźnieniem a także niewystarczająco napręża łańcuch rozrządu, a to z kolei może spowodować przeskok łańcucha. Nie wahaj się więc właściwie wcześnie wbić w przeglądarkę hasło: serwisy samochodowe w Krakowie. Więcej szczegółów na witrynie

Czego nie kocha napęd? Kierowcy, jacy tuż po skończeniu gwarancji zgłaszają się do serwisów, skarżąc się na grzechocący napęd rozrządu jak też pozostałe felery, których trudno się spodziewać w nieletnich samochodach, częstokroć pokonują swymi czterokołowcami niewielkie dystanse. Tymczasem napędy zużywają się najprędzej, jeżeli są uruchamiane często i na krótki okres, gdy nie mogą uzyskać temperatury roboczej. Każde uruchomienie zimnego silnika oznacza, iż przez ułamek sekundy nie jest on smarowany, a układy sterowane ciśnieniem oleju potrzebują sekundy, by zacząć pracować prawidłowo. Silniki nie kochają także długotrwałej jazdy z maksymalną prędkością, na zbyt niskich lub nazbyt wysokich obrotach.
Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes