Czy każda osoba jest w stanie zostać skutecznym marketingowcem?

W dobie szalejącego kryzysu, wbrew powszechnej opinii, niezwykle trudno znaleźć dobrego pracownika. Owszem, mnóstwo ludzie szuka obecnie posady. Przedsiębiorcy i osoby, które prowadzą rekrutację dostają każdego dani mnóstwo aplikacji. Tymczasem, problem tkwi w tym, że niezwykle często na ogłoszenie odpowiadają także osoby, które nie posiadają właściwych kwalifikacji na takie stanowisko. Wielu bezrobotnych przesyła swoje cefałki „tak na wszelki wypadek”. Z tego powodu, w tym całym morzu dokumentów, czasami naprawdę ciężko jest wyłuskać tego właściwego kandydata.

szkolenie

Autor: KSAF AGH Krakowska Studencka Agencja Fotograficzna AGH
Źródło: http://www.flickr.com
W efekcie, czasami do naszego zespołu trafiają osoby, które nie zawsze są bardzo zainteresowane rodzaje naszej działalności. Zatrudniamy je, gdyż niezbędni są nam ludzie do pracy. Ale czy z takich pracowników „z przypadku”, którzy są u nas tylko przez wzgląd na pensję, będzie jakiś pożytek?

Wszystko zależy od tego, w jaki sposób wdrożymy ich do naszej działalności. Jeśli od razu takiego pracownika (zobacz https://poradnikpracownika.pl/-skladniki-wynagrodzenia-ktore-tworza-twoja-pensje) skreślimy i nie ofiarujemy mu zbyt wiele czasu na odpowiednie wprowadzenie , on to wyczuje i nie będzie miał jakiegokolwiek powodu, żeby się postarać. Dlatego w takich sytuacjach najlepsze okażą się odpowiednie szkolenia sprzedaż. Przydadzą się one nie tylko nowym osobom, ale (poznaj więcej) także pracownikom z większym stażem. Marketing to bardzo dynamiczna sfera, które nieustannie się zmienia. Jeżeli zależy nam na wysokich słupkach sprzedaży, musimy być na bieżąco ze wszystkimi kierunkami w tej branży.

Na tego typu szkoleniach nasz team wypracuje wiele praktycznych zdolności, które możemy wykorzystywać także w życiu codziennym. W głównej mierze, nasi pracownicy poznają najskuteczniejsze techniki sprzedażowe. Potem będą musieli je przetestować w konkretnych sytuacjach. W początkowej fazie mogą się traktować nowe praktyki niechętnie, ale w momencie, kiedy zauważą, że takie zachowania przynoszą rezultat, będą je stosować cały czas.

Nie zapominajmy, aby po szkoleniu sprzedażowym wymagać od pracowników zdecydowanie więcej. Ale równocześnie, musimy nasz zespół odpowiednio zmotywować do wzmożonej pracy. Zadowolony pracownik to recepta na sukces.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes