Drobne gadżety, czyli jak tworzyć wspaniały wizerunek swojej marki.

Obecnie budowa wizerunku firmy, której jesteśmy pracownikami bądź właścicielami, nie polega jedynie na promocji własnego towaru lub usługi, ale bardzo istotne jest także to, jak jest ona odbierana przez naszych klientów. Wpływa na to całkiem duży szereg elementów.Dla świetnie działającej firmy ważne jest to, ażeby przez cały czas mieć świetny kontakt z danym klientem.


firmowy kosz upominków
Autor: Canto alla Moraia
Źródło: http://www.flickr.com
Inne firmy, które współpracują z nami od długiego czasu są istotne z tego względu, że dzięki nim posiadamy przecież zapewniony stały dochód, bowiem zazwyczaj jest tak, że zadowolony klient nie będzie poszukiwał nowego wykonawcy, lecz znów skorzysta z usług tej, która już kiedyś solidnie zrobiła powierzone obowiązki albo sprzedała produkt, z którego jest zadowolony. Istotne jest, aby w naszej firmie była osoba, która prowadzi przez cały czas tego samego klienta. Jest to o tyle wskazane, iż taki klient będzie posiadał swojego konsultanta w naszej firmie i to z nim będzie mógł się zawsze kontaktować w razie jakiegoś zapotrzebowania sklepów (zobacz opinie na nasz temat) pytania. To jeden z ważkich elementów tworzenia relacji między nami a danym klientem. Dobrze widziane są również sytuacje, w których nasz klient otrzymuje od firmy jakiś prezent firmowy. Nie musi to wcale być nic specjalnego, nierzadko wystarczy przecież jakiś nieduży nawet gadżet, komplet do pisania sklepom (zobacz kliknij i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy) jeśli gospodarujemy sporym budżetem reprezentacyjnym, to mogą być to napoje alkoholowe. Natomiast dla tych, którzy z nami najdłużej współpracują, sprezentujemy przykładowo dobry koniak, wieloletnią whisky lub może to również być nalewka cytrynowa - więcej link. Najlepiej jest pamiętać o tego rodzaju podarunkach.


wizerunek firmy
Autor: Enterprise Minnesota
Źródło: http://www.flickr.com
To niezwykle przyjazne gesty, podtrzymujące nasze relacje między klientem a firmą oraz stwarzają pożądany obraz firmy z klasą. Szczególnie dobrze jest także przypominać o sobie w momencie świąt. Jakiś mały upominek świąteczny dla firm, z którymi współpracujemy, będzie dobrym dowodem naszej troski o usługobiorcę. Tak więc jeżeli mamy firmę lub jesteśmy pracownikami odpowiedzialnymi za kontaktowanie się z klientem, to pamiętajmy i uwzględniajmy w naszej pracy takie nieduże nawet gesty w postaci upominku. Czasami nawet mały prezencik będzie lepszym dowodem wdzięczności dla klienta aniżeli piękne słowa.

Więcej - http://www.nalewkatatrzanska.pl/