Rośnie u nas sieć dróg . Równocześnie także pojazd w familii powoli jest normą. Na pewno nie jest u nas aż tak jak w Ameryce, gdzie podłóg wszelkich doniesień i prasowych samochód istotniejszy jest od mieszkania.

Samochód Volkswagen

Autor: Mathew Bedworth
Źródło: http://www.flickr.com
Samochód jest tam elementem pop kultury. Jak opisuje w swej pozycji o Stanach Zjednoczonych redaktor Polskiego Radia Marek Wałkuski, atencja mieszkańców Ameryki do samochodów może w Europie dziwować. Fakt pozostaje jednak faktem, że motoryzacja w Polsce dynamicznie rośnie. Wraz z intensyfikacją motoryzacji wzrasta apetyt na ropę. Dawniej kierowca był skazany na benzynę. Dziś wyborów jest zdecydowanie więcej. Zaczynając od układów na gaz propan (poczytaj – gaz propan) a aż do silników hybrydowych. Z rachunkowego punktu widzenia to drugie wyjście – hybryda jest na razie nieintratne, głównie z powodów technologicznych. Mała jeszcze efektywność agregatów jest niezadowalająca.

Silnik samochodu

Autor: LiteWriting aka Loreen72
Źródło: http://www.flickr.com
Faktyczne wobec tego wyjścia są 3: zwykłe paliwo, ropa albo gaz propan (zobacz również). Wyliczenia unaoczniają, że wozy ze zbiornikami na gaz są w wyższym stopniu lukratywne niż na klasyczne paliwo. Są one nieomal o połowę tańsze od etyliny i mają porównywalną cenę jak diesel. Przykładowo cena jazdy na sto kilometrów wynosi od blisko pięćdziesiąt osiem złotych dla etyliny a 39 PLN dla oleju napędowego, gaz płynny natomiast to wydatek 34 zł. Jeżeli do wyliczenia doda się jeszcze fakt że instalacje do aut na gaz propan są coraz tańsze, wówczas taka zamiana bądź nabycie auta z fabrycznie zamontowanym zbiornikiem na gaz jest opłacalna. Instalacja samochodowa zabudowy samochodowe różni się od innego typu systemów na ciekły. Jest to układ złożony – schematycznie opisując – z miksera i instalacji gazowej.

Myślisz, że opisane informacje są warte zapamiętania? Świetnie, zatem z pewnością szczegóły tu Saab tuning sklep umieszczone również Cię zainteresują.

Pierwszy mieszalnik instalowany jest pod silnikiem. Następny fragment jest to zbiornik na gaz z armaturą zamontowywany w bagażniku auta. W zależności od modelu motoru i procedury wtryskiwania paliwa możemy wyróżnić cztery najbardziej popularne generacje instalacji samochodowej na gaz propan: pierwszyrodzaj to instalacja na gaz ręcznie regulowana instalowana w wozach dawnego rodzaju z podawaniem gazu bez przyśpieszacza. Następna wersja to struktura automatycznie regulowany montowany w autach z wtryskiem gazu i z przyśpieszaczem. Trzecia generacja to wtrysk ciągły gazu w formie gazowej i w końcu czwarta klasa – naprzemienne dostarczanie propanu używane w silnikach najnowszej generacji. Wartość instalacji na propan w największym stopniu jest uzależniona właśnie od typu silnika.

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes