

Jak dobrze wybrać domenę
Zasadniczo istnieją dwa rodzaje domen (nazw).
Czy nasz post był atrakcyjny, ale masz chęć na więcej? Chcesz zobaczyć link do serwisu (https://intraworq.com/ewidencja-czasu-pracy-program-3-1wtms-one-iwq-planner/)? Zatem namawiamy – trzeba wyłącznie najechać myszką.
Przede wszystkim to nazwa szukana, która polega na zawarciu w adresie słów kluczowych dla profilu działalności danego przedsiębiorstwa. W tym miejscu powinno się zastanowić, co będą wyszukiwać osoby, które chcą znaleźć usługi lub produkty, jakie oferuje. Wówczas w nazwie powinny się znaleźć najwyżej trzy tego typu słowa. To rozwiązanie, mimo, że zapewne zwiększy ilość użytkowników wchodzących na naszą stronę, nie będzie w pełni promować daną markę.
Dlatego powstał drugi typ domen internetowych, markowa. W tej wersji url strony jest bezpośrednio skorelowany z marką firmy. Jest to szczególnie dobre wyjście, kiedy tego typu branża jest lub panele longi 360 była bardzo popularna, wówczas zarejestrowanie nazwy strony wyszukiwanej nie spełnia w pełni.
Zdecydowanym plusem domeny markowej jest to, że użytkownicy mają szansę ją sobie przypomnieć, co zwiększa szanse na to, że powrócą na nią w przyszłości. A co za tym idzie warto, aby nazwa domeny była jak najbardziej krótka i łatwo kojarzona. Wtedy jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś, kto przeczyta ją na plakacie czy ulotce, wejdzie na nią po zalogowaniu się do sieci. Ważne jest też, aby w domenie nie stosować niepotrzebnych cyfr oraz używania polskich liter.

Licytacje domen
Czasem najlepsza domena dla określonej firmy jest już wykupiona. Ale to nic straconego. Istnieją bowiem giełdy domen, gdzie odbywają się licytacje najbardziej upragnionych adresów stron www. Tam można się łatwo domyślić, które z nich cieszą się największą popularnością, ponieważ ceny niektórych osiągają nawet kilkanaście tysięcy złotych.