Teczki ofertowe

Źródło: www.segregatory.net

Od zarania dziejów znaki stanowią środek komunikacji miedzy ludźmi, wszak opinia wynika z postrzegania. Tak jak osobowość człowieka uzewnętrznia się w jego wizerunku i stylu bycia, tak osobowość firmy przejawia się w systemie identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest jednocześnie formą i materiałem, obrazem i ideą. Logo marki lub standy reklamowe powinny stać się wystarczająco znajome, by były rozpoznawalne oraz wystarczająco oryginalne, by jakaś osoba je zapamiętała.

Projekt logotypu powinien być prosty, bo tylko przez parę sekund skupiamy uwagę na czyjejś „twarzy”. Jednocześnie powinien być bogaty w treść i szczegóły, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy. Idealnie, jeśli jest wystarczająco współczesny, by odzwierciedlać ducha epoki, ale nie może podążać za krótkotrwarzecznik (polecamy odkryj serwis)modą. Znak logo, przede wszystkim musi zapadać w pamięć i ukazywać idee, które reprezentuje. Identyfikacja wizualna, to całokształt symboli stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to konkretna firma. Do takich elementów należą na przykład wizytówki, papier listowny, nadruki, plakaty, kalendarze bądź karty menu restauracji stworzone dla konkretnej branży. To właśnie wizerunek organizacji pozwala jej wyłonić się z tłumu podobnych do siebie firm. Poprzez kolejne elementy,kancelarii (polecamy sprawdź tu)ie jak znak logo, kolorystyka i krój pisma oraz druki firmowe, dana marka buduje relacje z otoczeniem.

Dokumenty

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu

Dobra ekspozycja produktu jest kluczem do sukcesu. Wszystkie części składowe, stanowiące nośniki przekazu reklamowego, muszą mieć odpowiednią oprawę. Dobrze zaprojektowany stojak na ulotki, albo wysokiej klasy system prezentacji, może sprawić, że to właśnie nasza treść wyróżni się spośród innych. Standy reklamowe, to stojące tablice lub trójwymiarowe obiekty o różnej wysokości, które nie tylko prezentują brand, ale również umożliwiające sprzedaż bezpośrednią. Podobną formą promocji jest teczka konferencyjna, na której powinno widnieć logo i grafika charakterystyczna dla danej marki. Wtedy każdy uczestnik konferencji, mając przed sobą obraz naszej marki, z pewnością ją zapamięta i skojarzy w najbliższej potrzebnej sytuacji. Więcej propozycji na: .

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes