
Jak trafnie wybrać domenę
Generalnie istnieją dwa typy domen (nazw). Przede wszystkim to nazwa wyszukiwana, która zakłada zawarcie w adresie słów określających branżę danej firmy. W tym miejscu powinno się zastanowić, co będą wyszukiwać osoby, które chcą znaleźć usługi lub produkty, jakie oferuje. Wówczas na nazwę mogą się składać maksymalnie trzy tego typu słowa. To rozwiązanie, mimo, że z pewnością zwiększy liczbę odwiedzających naszą stronę, nie do końca będzie promować daną markę.
W związku z tym istnieje drugi typ nazw serwisów, markowa. W tym przypadku url strony jest jednoznacznie skorelowany z marką firmy. Jest to szczególnie dobre wyjście, kiedy tego typu branża jest lub była bardzo popularna, wówczas znalezienie taniej domeny wyszukiwanej nie spełnia w pełni.

Dużą zaletą domeny markowej jest to, że klienci mają szansę ją sobie przypomnieć, co zwiększa szanse na to, że wejdą na nią w przyszłości. A zatem nazwa domeny powinna być maksymalnie krótka i łatwo kojarzona. Wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś, kto zobaczy ją na bilbordzie czy w broszurze, wejdzie na nią po zalogowaniu się do sieci.
Jest już nasza autorska strona www (https://lapppoland.lappgroup.com/dla-projektantow/informacje-techniczne/przewody-obciazalnosc-pradowa.html) – wejdź w poniższy link, przeczytaj artykuł i napisz proszę swój komentarz. Będziemy wdzięczni.
Kluczowe jest także, aby w domenie unikać cyfr oraz używania polskich liter.
Giełdy domen
Czasami najlepsza domena dla danej firmy jest już zajęta. Ale nie wszystko stracone. Są bowiem giełdy domen, gdzie odbywają się licytacje najbardziej upragnionych adresów stron internetowych. W takim miejscu można się bez problemu domyślić, które z nich odnotowują największą popularność, ponieważ ceny niektórych osiągają nawet kilkanaście tysięcy złotych.