
Na początku na pewno przyda Ci się agencja reklamowa, która zajmie się oprawę wizualną Twojej marki. Jako świeża marka musisz mieć oprawę wizualną dla swojego wyrobu. Zleć projekt logo firmie posiadającej doświadczenie w ich tworzeniu lub zwróć się do kogoś, komu brak doświadczenia ale posiada wspaniałe portfolio.
Cenne logo odznacza się prostotą, zarazem przykuwa oko. Wystrzegaj się przekombinowanego logo, które będzie się źle kojarzyć i nie nada Twojej firmie prestiżu. W parze z logo zaopatrz się w współgrający papier firmowy czy wizytówki. Agencja reklamowa prócz zrobienia loga zajmie się także witryną WWW, wypełni ją treścią i zajmie się o jej pozycjonowanie w sieci. W zależności od konieczności, agencja może zaoferować stworzenie mailingu lub kampanii AdWords. Z pewnością w zestawie otrzymasz propozycje sloganów reklamowych. Aby mieć przekonanie, że nasz wyrób trafi do szerokiego kręgu odbiorców warto przemyśleć plakaty i billboardy.
Z jakiego powodu billboardy mają tak wielką moc oddziaływania?
Korzystne rozlokowanie naszej reklamy może mieć nieoceniony wpływ w reklamie naszej firmy. Jego oczywistą zaletą jest fakt, że każdego dnia przechodzą obok niego tysiące osób w zróżnicowanym wieku. Taka reklama (zobacz folia na samochód) dzięki swojemu rozmiarowi przykuwa oko, a jako że jest podświetlana to spełnia swoją rolę także po zmroku. Zobacz szczegóły: strona www.
W podobny sposób działają plakaty umieszczone np. w komunikacji miejskiej – na małej przestrzeni ludzie unikając patrzenia na nieznajome osoby, będą patrzeć na naszą reklamę. Już dzisiaj zorganizuj kampanię promocyjną i ciesz się powodzeniem swojej firmy.