
Programy lojalnościowe B2B (takie jak: ) to modyfikacja opisanych wyżeń programów tego rodzaju. W tym przypadku chodzi o zbudowanie solidnej relacji pomiędzy dwiema działalnościami gospodarczymi. W końcu w gospodarce obok relacji konsument-przedsiębiorstwo istnieją również ważne więzi wymiany usług na linii firma-firma.
Zobacz tutaj, sprawdź ofertę wzmocnienie gruntu naszej firmy a z całą pewnością znajdziesz coś interesującego. Gwarantujemy bardzo konkurencyjne stawki, więc się nie rozczarujesz!
Programy lojalnościowe B2B mogą być zatem bardziej rozbudowane niż zwyczajne biznes-konsument. Naczelnym zadaniem marki, która jest dostawcą określonych wyrobów albo usług dla danej działalności gospodarczej, jest budowanie lojalności, by otrzymywać systematyczne zlecenia. To istotne zwłaszcza teraz, kiedy w krajowej gospodarce dominuje niepokój i wszystkie firmy starają się zabezpieczyć sobie pewną przyszłość. A jakie formy mogą posiadać programy lojalnościowe B2B? Tak samo jak w wypadku kontaktów marka-klient premiowane są regulane zakupy, jednak naturalnie nie używa się kart stałego klienta. Po prostu raz na pewien czas firma, która dostarcza pewne dobra premiuje podwładnych kontrahenta nagrodami. Mogą to być chociażby wycieczki do egzotycznych stron lub promocje na produkty.

Jeżeli pragniesz zaprojektować skuteczny program tego gatunku, możesz zatrudnić specjalistów z firmy PR. Ponadto tacy znawcy mogą realizować dla marki takie skomplikowane zadania, jak koordynacja programów lojalnościowych.