
Audyt (w serwisie) jakości może wyłapać różne błędy

Niewielkie odstępstwa od początkowego funkcjonowania, mogą powodować, że jakość oferowanych przez nas usług stopniowo rozpocznie się pogarszać. By taka sytuacja nie miała miejsca, powinien być przeprowadzany audyt jakości, który w porę pokaże wszelkie pomyłki i będziemy posiadali czas na ich usunięcie, nim kontrahenci przyjdą do zdania, że już nie chcą wykorzystywać z takich usług. Jeśli jednak audyt ma spełnić własną funkcję oraz powinien nam zaoferować możliwość wychwycenia błędów, to powinniśmy wykonywać go systematycznie, w równych odstępach czasowych, bo tylko wtedy będziemy mieli szansę zauważyć, czy coś gdzieś się zmienia oraz czy te przemiany idą na lepsze czy gorsze – dowiedz się więcej.
Powinny to zrobić przeszkolone jednostki
Jeżeli deklaracja (na stronie czytaj w serwisie) oraz audyt mają posiadać sens, to powinny się nimi zająć dobrze do tego przeszkolone osoby. To właśnie one będą wiedziały na co powinny poświęcać uwagę, w jaki sposób wykonywać taki audyt, żeby dawał on odpowiednie wnioski oraz by w żaden sposób nie był sfałszowany. Im lepsze osoby do takich zadań, tym pewniejszy raport, który otrzymamy.