Czym jest szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego”

Kompetentna obsługa klienta , skuteczna komunikacja wewnętrzna i przyjemne relacje między pracownikami to obecnie wyzwanie wielu zakładów pracy. Odpowiedzią na te problemy są szkolenia, których celem jest doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz pracownika oraz firmy oraz wzbudzających sympatię.

Zdobycie wiedzy o profesjonalnej obsłudze konsumenta oraz sposobach rozwiązywania problemów interpersonalnych.

sala konferencyjna

Autor: Open Knowledge Foundation
Źródło: http://www.flickr.com

Poznanie a także szlifowanie technik i stylu skutecznej oraz korzystnej komunikacji z klientem, sprzyjającej dobremu zrozumieniu, należytej atmosferze a także radzeniu sobie ze skomplikowanymi sprawami. Ukształtowanie nastawień pro-klienckich uczestników kurs (w serwisie), otwartej postawy w stosunku do klienta wewnętrznego, nabycie przez pracobiorców umiejętności zidentyfikowania jak też udoskonalenia rozmowy bezpośredniej jak też telefonicznej z niełatwym rozmówcą oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony rozmówcy i poznanie technik władzy nad stresem.

Po skończeniu menedżerami (zobacz sprawdź to koniecznie) Profesjonalna Obsługa Klienta członkowie szkolenia będą wiedzieli w jaki sposób: odpowiednio stosować zachowania asertywne w stosunkach ze współpracownikami, budować poczucie własnej wartości, fachowo prowadzić rozmowy przez telefon, skutecznie zarządzać czasem jak też przestrzenią w miejscu pracy

Szkolenia otwarte Wrocław powinny być dostosowane do potrzeb uczestników szkolenia (url). W jego trakcie trener uwzględnia osobiste sytuacje z naszego życia a także środowiska pracy, prezentuje narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów poprzedzonych zwięzłymi mini-wykładami w czasie których komunikowane są niezbędne treści teoretyczne.

Charakter szkoleń ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do czynnego udziału poprzez pracę w grupach, mnogie ćwiczenia, debaty, burze mózgów, symulacje rzeczywistych sytuacji w obliczu zaistniałych zmian . Trener z całej dostępnej mu wiedzy wyselekcjonuje sprawy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami członków szkolenia: warsztat, analiza wypadków, ćwiczenia grupowe oraz w parach.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*