Nieuczciwa rywalizacja w reklamie opiera się na wywołanie mylnego wrażenia przede wszystkim co do pochodzenia towaru, ceny czy ilości. Reklama taka sprawia, że powstałe na jej fundamencie wizerunki nie są zgodne ze stanem rzeczywistym. Do pomyłek dochodzi na skutek używania mylących, dwuznacznych, czy celowo nieprecyzyjnych oznaczeń, mylących i dezinformujących. Zawarte w niej iwiadomości są fałszywe w sensie finansowym. Wszelki sztuka takiego rzeczy winien istotnie mieć cechy, na jakie reklama wskazuje. Konsument ma prawo oczekiwać, że każdy egzemplarz rzeczy jest niezgorszy od reklamowanego.Najczęściej informuje się raptem o walorach, a zataja niekorzystne cechy.Nie należy naśladować reklamy innego firmy, używać podobnych surowców, naklejek i ulotki o takiej samej barwie, zarysie, stylistyce napisów, o łudząco podobnym układzie detali graficznych.

Jak zarejestrować wzór (polecamy więcej opinii na ten temat) towarowy możemy dowiedzieć się w kancelarii patentowej. Rejestracja znaku towarowego cena może być robiona na rzecz firmy i tylko dla towarów będących przedmiotem jego działalności gospodarczej. Rejestrując wzory (polecamy kliknij i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy) towarowy przedsiębiorca może wyszukiwać pomiędzy procedurą kraju, regionalną (europejską) i międzynarodową.
Wycena znaku towarowego nie należy do najłatwiejszych zadań. W praktyce nie istnieje jedna poprawna metoda, która odzwierciedlałaby jej cenę w sposób jednoznaczny. Ponadto ważne jest doświadczenie osób wyceniających.