
Polacy kupują w internecie głównie z dwóch przyczyn. Po pierwsze dlatego, że chcą w prędki jak też wygodny sposób zakupić artykuły, których nie są w stanie zakupić nigdzie indziej. Po drugie towary dostępne w sieci internetowej częstokroć są tańsze od tych dostępnych w tradycyjnych marketach. Mimo, iż najogromniejszą grupę e-nabywających stanowią osoby młode trzydziestolatkowie z większych aglomeracji, to najszybciej wzrasta grupa tych z obszarów poza miejskich. Są to osoby, które często nie mają dostępu do wielkich centrów handlowych i szukają opcjonalnych podejść, by kupić trudno dostępne towary. Zobacz też
Z ekspertyzy TNS Polska przeprowadzonego na początku roku 2013 wypływa, iż powyżej 13 mln Polaków powyżej 14 roku życia regularnie odwiedza sklepowe wirtualne półki. Do tradycyjnego sklepu wybierają się przede wszystkim osoby dojrzałe oraz starsze. Od kilku lat można jednocześnie dostrzec coraz to liczniejsze familijne „wycieczki” po galeriach handlowych, które są częstokroć jedynym pomysłem na weekendową przyjemność. Z tej przyczyny zakupy w realu dla coraz większej grupy ludzi, to często metoda na spędzenie wolnego czasu jak też zapewnienie pociechom dodatkowej zabawy, którą oferują duże centra handlowe.
Zainteresował Cię ten artykuł? Cieszymy się. Może zapragniesz także przeczytać nowe frapujące informacje? Musisz tylko wejść na łącze do www i voila.
Odwiedzane są także wyspecjalizowane sklepy w których niektórzy kupują na przykład buty ochronne bądź tarcze do cięcia. Za sprawunki w sieci zdecydowanie zwykle płacimy e-przelewem .