
z Już badania przeprowadzone paręnaście lat wstecz dowiodły, iż gazetki promocyjne mają większą siłę przebicia i wpływu na klienta niż powtarzalnie puszczane reklamy w rozgłośniach, o prasie drukowanej nie wspominając. Skąd więc bierze się tak liczny i preferowany odzew kupujących na sklepowe broszury? Dlaczego środek przekazu „nietelewizyjny” i niemedialny jest lepszym informatorem niż wpływowe media?
Przede wszystkim gazetki promocyjne to najważniejszy informator aktualnych promocji i korzystnych cen, faktyczny przewodnik po sklepie. Posiadając gazetkę promocyjną na trzy dni przed jej ważnością, możemy zaplanować krótkie, konkretne i tanie zakupy na których w portfelu zostawimy nawet kilkadziesiąt złotych (spożywcze), do kilkuset (sklepy z elektroniką, gospodarcze). Przekaz broszur sklepowych jest większy w sytuacji, kiedy klient nie przemyślał wcześniej sprawy z zakupami, a długiego analizowania cen nie cierpi. Ciągle spoglądając do broszury szuka potrzebnych mu produktów po promocyjnej cenie. Sprawdź: wyprzedaże na
Nie byłoby na pewno takiej mocy przekazu gazetek, gdyby nie robota fachowców. Duże korporacje sklepowe zlecają stworzenie broszur promocyjnych do agencji reklamowych. To one decydują o layoucie, wykonaniu i przerabianiu zdjęć, doborze kolorów przyciągających oczy. Do ostatnich najczęściej zalicza się skreślanie starszych cen (mała czcionka), na nowe, niższe (duża czcionka, podkreślenia, wykrzykniki).
Gdy dojdziesz do wniosku, że pomocne okazałyby się podobne informacje na opublikowany temat, to kliknij tu oraz zobacz ponadto pozostałe wiadomości (https://adwokatzarnowski.pl/rozwod-adwokat-lublin).
Większe, zaokrąglone litery odczuwamy za wizualnie kuszące, a w praktyce za lżejsze dla stanu portfela.