Syndicate content

relacje

warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/wktp.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Jakie są do wyboru programy lojalnościowe

programiści na konferencji
Autor: Erik (HASH) Hersman
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie niezmiernie ważny dla każdej z firm jest jej wizerunek. Ale żeby stworzyć dobry wizerunek należy pomyśleć o właściwym marketingu. Właściwe działania marketingowe są w stanie stworzyć rzeczywiście bardzo dobre relacje z klientami, których opinie składają się na wizerunek przedsiębiorstwa. Bardzo ważne by posiadać porządny program lojalnościowy, który da przedsiębiorstwu grono powracających klientów i klientów, którzy chętnie dołączą do naszego programu.

Usługi których można się spodziewać w renomowanych agencjach public relations

public relations
Autor: Burson-Marsteller
Źródło: http://www.flickr.com
Każda agencja public relations zajmuje się ogólnie rzecz ujmując budowaniem dobrego wizerunku określonej firmy, bazując głównie na nowoczesnych technikach kluczowego zarządzania kanałami komunikacyjnymi. Główną zasadą działania agencji public relations jest uzyskiwanie rzetelnych wyznaczników pod względem wizerunku, co przekłada się na zyski biznesowe zleceniodawcy, jaki zdecydował się skorzystać z usług tej agencji.

Stabilna więź B2B

Biznes, mężczyźni
Autor: Biuro Prasowe Starter
Źródło: Biuro Prasowe Starter
Rolą programów lojalnościowych, jak sama nazwa wskazuje, jest tworzenie i wzmacnianie więzi między dwoma podmiotami. Najpowszechniejsze są tego sortu działania, w których marka usiłuje stymulować lojalność konsumentów. Zwykle w użyciu są takie narzędzia, jak np. specjalne karty, dzięki którym kupujący gromadzą punkty, przyznawane za systematyczne zakupy. Potem takie punkty wymienia się na rozmaite fanty. Eksperymenty pokazały, że dzięki takim działaniom klienci naprawdę są zmobilizowani do zakupów i lojalni wobec marki. Z tego powodu wiele marek aplikuje takie programy, nawet największe koncerny światowe.

Decydujemy się na program lojalnościowy

zyski
Aktualnie sam program lojalnościowy już nie wystarczy. Program ten skierowany jest jedynie do klienta i nie obejmuje prócz niego nikogo więcej. Coraz więcej przedsiębiorstw zaczęło zwracać uwagę na to jak wyjątkowo ważna jest odpowiednia współpraca z pracownikami lub kontrahentami. Należyte zmobilizowanie i docenianie ich ma dobry wpływ na działanie całej firmy.